2009/03/30

NY LAYOUT - SAMMA GAMLA TOKMODERAT!


Tack Morgan, tack för allt ditt tålamod och ditt engagemang för att försköna min blogg.

Den gamle värdekonservative Tokmoderaten är numera den Nye värdekonservative Tokmoderaten, och jag hoppas att de trogna läsarna känner sig hemma i det nya formatet och den genomtänkta färgsättningen...

Själv är jag fruktansvärt nöjd, men skam vore det väl annars eftersom jag besvärat Morgan mest hela tiden med nya önskemål, och upptäckta skavanker. Men nu är Morgan i mål, och han kommer rikligen belönas för sin insats i sossofobins och ryssofobins tjänst.

Titta gärna till Morgans egen blogg, där han nu börjat ta för sig ordentligt. Det känns ju rätt fantastiskt att vi i Moderaterna i Sundbyberg har Erica och Morgan som bloggar på, med oppositionsrådet Grufman i bakgrunden som en stridsvagn i malpåse vid sidan av den oseriösa ordbajsaren som är mitt signum...

Tack Morgan! Jag tillber dig veckan ut...

Inga kommentarer: