2008/11/04

JOCKE ÄR SJUK !

En psykiskt och en somatiskt sjuk på samma bild, passande nog framför en vårdinrättning...

När en finne gnäller över krämpor kan man vara säker på att denne mår lite dåligt, och det är just vad min arbetskamrat Joakim gör just nu...

Han tänker uppenbarligen inte på mig som förmodligen kommer få jobba med enbart KVINNOR inatt, med allt vad det innebär. Nåväl, Jockes hälsa är väl viktigare än mitt välbefinnande så det är bara att bita i det sura äpplet.

Krya på Dig! Och tänk inte på mig...

1 kommentar:

Therese sa...

Min älskade Fredrik. Du är ju så perfekt som du är, jag vill ju ha så mycket av dig som möjligt. Nej, det jag vill ge dig är en underbar necessär med gratisprodukter. Så kanske du kan lukta ännu lite godare, även om det nästan är omöjligt. Till och med dina fisar luktar ju lavendel!

Du är mitt livs kärlek, lämna mig aldrig. Puss, puss... och åter puss.